Het is nu za 18 mei 2013, 19:28

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 82 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Schaamhaar
BerichtGeplaatst: ma 01 nov 2010, 12:32 

Uiteraard vinden wij ook dat iedereen zelf bepaalt of hij wel of geen schaamhaar wilt en is misschien onze bewoording niet goed gekozen dat schaamhaar niet hoort maar wij vinden dat haargroei daar bij ons niet hoort, we vinden het verzorgder, en en dat wordt hier niet openlijk gezegd maar met de sex is haarloos (voor ons althans, maar denk toch ook voor velen) prettiger.

Profiel  

BerichtGeplaatst: di 02 nov 2010, 12:05 

Naturistenstel:
TMI (too much information)! Dit is een naturistenforum. Naturisme heeft niets met seks te maken. Het is dus totaal irrelevant om wel of niet scheren in de context van seks te bespreken. Hou dat maar lekker voor jezelf.

Profiel  

BerichtGeplaatst: di 02 nov 2010, 20:47 

Sorry, niet mee eens, maar deze discussie heeft toch geen zin want de een denkt zus en de ander zo, maar dat wij ons scheren en dat bedoel ik te zeggen is dat wij het mooier vinden en prettiger en over het waarom zullen wij uiteraard niet uit de doeken doen (zit ook niemand op te wachten)

Profiel  

BerichtGeplaatst: di 02 nov 2010, 23:18 

Hoezo niet mee eens?
Een discussie bestaat bij de gratie van tegengestelde meningen. Anders hoef je niet aan een discussie te beginnen.
Mijn bezwaar is dat jullie seks in het verhaal brengen en daar wil ik niets van weten.
Niet mee eens? Dan hoor je hier niet thuis en moet je je scheerverhaal op een site vertellen waar seks wel aan de orde is.
Over het overige waarom en hoe kan best een discussie zijn: is het mooi, is het hygiënisch, is het typisch iets voor naturisten.... noem maar op.
Over hoe jullie het op seksueel gebied ervaren is hier - nogmaals - niet aan de orde en hoeft dus ook niet in de discussie te worden meegenomen.
Daar zit inderdaad niemand op te wachten!

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 03 nov 2010, 00:46 

Beste Hanneke,

Volgens mij is de moderator/ eigenaar die de grenzen bepaald van wat wel en niet informatief is.
Jij spreekt in jou antwoord als of alle naturisten niets van sex willen horen op dit forum, Ik spreek graag voor mij zelf.
Voor het naturistenstel is is het relevante informatie omdat zij duidelijk een andere beleving hebben gekregen van hun samen zijn.
Waarom wel vertellen dat je er een hartje in laat scheren en niet dat je er een ander gevoel bij krijgt, zolang het niet ordinair is?

Grtjs Hagasan

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 03 nov 2010, 09:51 

@Hagasan: vlgs mij ben ik de baas over mijn eigen grenzen en ik geef aan dat ik het niet gepast vind om de discussie op deze manier te voeren.
Het is totaal niet aan de orde hoe mensen elkaar op seksueel gebied beleven en ik heb het officiele regelement er niet op nagekeken, maar ik hoop dat er iets over in staat.
Overigens: als jij wel benieuwd bent, stuur ze dan een pb. Kunnen jullie fijn onderling dit soort info uitwisselen.

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 03 nov 2010, 10:06 

[quote="Hanneke"]@Hagasan: vlgs mij ben ik de baas over mijn eigen grenzen en ik geef aan dat ik het niet gepast vind om de discussie op deze manier te voeren.
Het is totaal niet aan de orde hoe mensen elkaar op seksueel gebied beleven en ik heb het officiele regelement er niet op nagekeken, maar ik hoop dat er iets over in staat.
Overigens: als jij wel benieuwd bent, stuur ze dan een pb. Kunnen jullie fijn onderling dit soort info uitwisselen.[/quote]

Ik ben niet benieuwd en lees het dan ook niet als zo danig, zou je ook kunnen doen.

Profiel  

BerichtGeplaatst: do 04 nov 2010, 10:43 

pff. dr is al weer 5 pagina's over vol geklad.
Knap.

Profiel  

BerichtGeplaatst: do 04 nov 2010, 21:52 

[quote="Hanneke"]Hoezo niet mee eens?
Een discussie bestaat bij de gratie van tegengestelde meningen. Anders hoef je niet aan een discussie te beginnen.
Mijn bezwaar is dat jullie seks in het verhaal brengen en daar wil ik niets van weten.
Niet mee eens? Dan hoor je hier niet thuis en moet je je scheerverhaal op een site vertellen waar seks wel aan de orde is.
Over het overige waarom en hoe kan best een discussie zijn: is het mooi, is het hygiënisch, is het typisch iets voor naturisten.... noem maar op.
Over hoe jullie het op seksueel gebied ervaren is hier - nogmaals - niet aan de orde en hoeft dus ook niet in de discussie te worden meegenomen.
Daar zit inderdaad niemand op te wachten![/quote]

Sex is een normale en gezonde bezigheid waar we ons allemaal (hopelijk) mee bezighouden.
Het is onzin om daar met een grote boog omheen te (proberen) te lullen.
Schaamhaar is voor de een sexueel aantrekkelijk en voor een ander juist niet, het komt dus vanzelf bovendrijven in een discussie als deze.
We mogen bovendien gerust stellen dat het erg prettig is om over het onderwerp te KUNNEN en MOGEN praten, dit was slechts enkele decennia geleden nog een taboe (kijk voor de lol de flim "De Lift" eens).
Niets dus om je druk over te maken en ook niet iets waar een willekeurige medeposter het recht over heeft om te verbieden.

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr 05 nov 2010, 12:38 

Jammer dat zo weinig mensen in nuances kunnen denken.
Het is van het grootste belang dat als we in het publieke domein over naturisme praten seks juist buiten beschouwing te laten.

Niemand hoeft mij te vertellen hoe goed en fijn seks is (en zeker geen @hans58), maar er moet voor worden gewaakt seks in de context van naturisme te plaatsen.

Als je dat niet snapt, zal het "ons" nooit lukken niet-naturisten te overtuigen van het mooie en goede van naturisme en zal het bestaande stigma nooit verdwijnen.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 82 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]