|
Naar mijn mening heeft de WNBR niks met naturisme te maken. Maar ik geloof ook niet dat het slecht is voor het naturisme. Het is gewoon iets anders. Een protest dat bloot, half bloot, bloot versierd gehouden wordt. Moeten zij weten, en ik vind het niet raar dat er misschien relatief veel naturisten aan meedoen. Tenslotte strookt de reden van het protest best aardig met de normen en waarden van veel naturisten, en je het natuurlijk de categorie mensen die gewoon graag zo veel mogelijk bloot is. Dus die springen dan wellicht ook graag op een fietsje om eens ergens anders bloot te zijn dan gebruikelijk.
Ik denk echter dat buitenstaanders de WNBR gewoon ziet al een protestactie, en niet de link legt met naturisme, dus in die zin denk ik dat het het naturisme geen kwaad doet. Ook denk ik trouwens niet dat het positief is voor de kijk op naaktrecreatie. Wederom omdat ik niet verwacht dat mensen die link leggen met een grote groep protesterende fietsers.
Wat mij betreft: laat de WNBR-deelnemers lekker hun gang gaan. Volgens mij baat en schaadt het het naturisme niet.
_________________ Het leven is wat je gebeurt terwijl je andere plannen maakt.
|