|
Wil je naturistisch op vakantie maar niet alleen? Wil je naturistisch mensen leren kennen met een zelfde levensvisie als jij?
Wil je wat van de wereld zien maar toch ook naturistisch genieten?
Dan is mijn vraag voor jou:
ik ben Sido Post, een oud JNFN'er, die het idee heeft opgevat om 2- wekenlijkse rondreizen voor naturisten in de leeftijds categorie van 25- 35 te gaan organiseren.
Denk aan een rondreis met naturistische leeftijdsgenoten, langs een aantal campings reizend geniet een ieder van een welverdiende naturistische vakantie. De mogelijkheid tot het deelnemen aan activiteiten staat geheel open, maar wijnproeverijen, het proberen van de streek specialiteiten en het genieten van de natuur in de mooie omgeving, staan allemaal tot de beschikking. Maar ook actievere activiteiten zijn mogelijk, denk aan raften, canoyningen, klimmen en eventueel het huren van een auto met picknick!
Deze gehele rondreis is nog in ontwikkeling en de vraag die uit dit verhaal gehaald moet worden is of er naturistische mensen zijn die zich geroepen voelen om als deelnemer mee te gaan? Hetgene wat ik wil weten is of er interesse is vanuit de naturisme wereld voor dit soort reizen, dan kan ik doorgaan met het ontwikkelen van mijn rondreisprogramma's.
ik hoor graag wat de meningen en reacties zijn en uiteraard sta ik open voor aanvullingen in informatie omtrent mijn idee.
|