Het is nu di 21 mei 2013, 19:11

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo 24 apr 2011, 14:08 

Beste NFN-leden,

Ik onderzoek de haalbaarheid van het volgende:

- bungalowpark met bungalowhuisjes te huur voor één weekend
- alleen voor NFN-leden
- zwembad, sauna en turks stoombad hele weekend onbeperkt toegankelijk naaktzwemmen voor mensen die op het park verblijven (sauna en turks stoombad tegen betaling)
- losse kaartjes (zoals in het Tikibad) voor het zwembad

Ik werk voor een bedrijf die mogelijk een weekend speciaal beschikbaar wil stellen aan NFN-leden.

Het grote voordeel is dat het bungalowpark alleen NFN-leden binnen heeft. Het zwembad is dan alleen beschikbaar op vertoon van de NFN-pas.

Het park ligt midden op de Veluwe, met een groene omgeving, mooie wandelpaden en veel rust.

Bij voldoende animo, gaat er op korte termijn een weekend plaatsvinden die alleen te boeken is voor NFN-leden met onbeperkt naaktzwemmen.

Reactie zijn meer dan welkom!

*Dit is geen advertentie. NFN is op de hoogte van het idee

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo 05 jun 2011, 16:01 

dat is een heel leuk idee

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma 06 jun 2011, 08:38 

Begrijp ik goed dat dit een soort eenmalig evenement zou zijn?

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma 06 jun 2011, 16:55 

Ik zeg DOEN!

Profiel  

BerichtGeplaatst: za 11 jun 2011, 23:14 

leuk idee daar ben ik voor

Profiel  

BerichtGeplaatst: di 14 jun 2011, 09:18 

Als ik een tip mag geven: begin klein.

Het NFN-evenement was groots opgezet en is niet doorgegaan door gebrek aan belangstelling. En dat was notabene maar 1 dag en niet een heel weekend.

Als het bij een deelnemersaantal van 100 haalbaar is, zou ik er voor gaan. Zo niet, lekker laten rusten.

Profiel  

BerichtGeplaatst: di 14 jun 2011, 13:31 

Ryt schreef:
> Begrijp ik goed dat dit een soort eenmalig evenement zou zijn?

Bij succes zal het herhaald worden. Ik verwacht dat het jaarlijks terugkomt, met een vaste dag per maand waarop alleen NFN leden toegang zullen hebben.

De insteek is i.i.g. niet eenmalig, maar bedoeld om op langere termijn mee door te gaan. Leden van de NFN is gewoon een ineressante doelgroep, waarvoor nog niet veel wordt geregeld.

Groeten,
Ronnel

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 15 jun 2011, 01:40 

Vind ik een heel goed initiatief.
Er is immers een tendens dat ook naturisten (los van de discussie of dit dan wel echte naturisten zijn) meer luxe en/of comfort zoeken dan een tentje kan bieden. Zeker in het Nederlandse klimaat kan een bungalow ook gewoon practischer zijn.
Ik verblijf zelf ook weleens op een bungalowpark en heb al vaker gedacht dat het prettig zou zijn als naturisme zou worden gedoogd.

Alexander

Profiel  

BerichtGeplaatst: do 16 jun 2011, 22:49 

Leuk idee, maar dan wel graag in het hele park bloot zonder zwembroek/badpak gedoe. Worden huisjes dan per familie gedeeld of krijg je gewoon een plaatsje bij iemand in een huisje om kennis te maken met andere naturisten? Ik doel dan op alleenstaande? Hoeft ook geen mega event te worden en niet te commercieel. Lijkt me leuker met kleinere groep zodat je meer contact hebt met de overige naturisten. Misschien dan op het bungalowpark activiteiten organiseren b.v. kennismakingsborrel, sauna avond, zwemmen, jeu de boule, workshops, bbq of spelletjesdag. Tja en moet je een leeftijdsgrens hanteren of is iedereen welkom.

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 22 jun 2011, 13:55 

Claire schreef:
> Leuk idee, maar dan wel graag in het hele park bloot zonder zwembroek/badpak gedoe.
> Worden huisjes dan per familie gedeeld of krijg je gewoon een plaatsje bij iemand
> in een huisje om kennis te maken met andere naturisten? Ik doel dan op alleenstaande?
> Hoeft ook geen mega event te worden en niet te commercieel. Lijkt me leuker met
> kleinere groep zodat je meer contact hebt met de overige naturisten. Misschien dan
> op het bungalowpark activiteiten organiseren b.v. kennismakingsborrel, sauna avond,
> zwemmen, jeu de boule, workshops, bbq of spelletjesdag. Tja en moet je een leeftijdsgrens
> hanteren of is iedereen welkom.

Lijkt me inderdaad een leuk en goed initiatief. ben het wel met Claire eens. Hoe om te gaan met alleenstaande leden (ben er zelf ook een). Het lijkt me namelijk een ideale plek om ook andere mede-naturisten te ontmoeten.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]