|
Misschien kan je deze discussie beter starten op het forum van de JNFN zelf...? Het artikel in de UIT! kan ik helaas niet lezen, omdat ik de UIT! niet ontvang in het buitenland. Misschien kan iemand het scannen en online zetten?
Het zal ook wel een soort van 'veiligheid' zijn. Ze weten wat ze hebben bij de JNFN, misschien vinden ze het ook gewoon eng om eens bij een andere vereniging te gaan kijken.
Ik denk dat het geen kwaad kan, nog een nieuwe vereniging voor 'jongeren' erbij. Maar ik hoop dan wel dat ze het net zo moeten doen als de YO en JAN het moeten doen: dus zónder extra gelden vanuit de NFN, waar de JNFN namelijk wel in ruime mate op kan rekenen. Want dan wordt het natuurlijk wel een enorm oneerlijke 'concurrentie'.
Overigens wil ik nog wel even opmerken dat geen van de drie oprichters van JAN ooit van plan is geweest om in het bestuur van de YO te gaan. Wel werd er geprobeerd meer activiteiten van de grond te krijgen, maar uiteindelijk werd besloten een nieuwe vereniging te beginnen voor mensen die wel graag georganiseerde activiteiten op weekenden willen, omdat dat binnen de YO blijkbaar niet gewenst cq de bedoeling niet was. Geeft verder niks, zo krijg je dus 2 verenigingen voor dezelfde doelgroep, met verschillende invulling, en is er dus keuze. Lijkt me prima. Maar ik ben dus ook erg benieuwd in welke mate een JNFN+ daar dan weer van wil veschillen.
_________________ Het leven is wat je gebeurt terwijl je andere plannen maakt.
|