1961 - 2021 - NFN Open & Bloot bestaat 60 jaar

NFN is jarig!

NFN is jarig en wie jarig is deelt uit! Op 26 februari 1961 werd NFN opgericht door twaalf naturistenverenigingen. Deze mensen hebben jaren gestreden voor plekken waar naaktrecreatie is toegestaan en daar plukken we anno 2021 nog steeds de vruchten van. Dat betekent dat we dit jaar jarig zijn en we ons jubileumjaar op 26 februari 2021 officieel inluiden! Deze feestelijke pagina wordt steeds aangevuld.

Jubileumnummer UIT! Magazine

Het jubileumnummer van Magazine UIT! staat in het teken van ons 60-jarig bestaan. We kijken terug en halen herinneringen op, maar we kijken ook naar de toekomst! Eind maart valt deze speciale editie bij onze leden op de deurmat.

Cadeautje!

Bedankt voor jouw steun! Zonder de steun van onze leden kunnen we ons belangrijke werk in Nederland niet doen. Daarom vind je in het jubileumnummer van magazine UIT! een cadeautje! Met de wens dat NFN ook de komende jaren blijft groeien en bloeien. 

Nudie Memo-spel

Wie kent het niet? Hét welbekende geheugenspelletje voor jong en oud. Speciaal voor ons jubileumjaar hebben we een Nudie Memo-spel gemaakt met allemaal grappige plaatjes over de diverse vormen van naaktrecreatie gemaakt. In een handige kleine verpakking, die je makkelijk mee op reis of naar het strand neemt! 

Ledenprijs: € 7,99
Niet-ledenprijs: € 9,99

Direct bestellen

Nudie legpuzzel 'Het naaktstrand'

''Het Naaktstrand'', de Nudie puzzel van 1.000 stukjes is een echt collectors item voor iedereen die graag naakt recreëert. De afbeelding is een zoekplaatje vol met komische figuren en tafereeltjes (de stijl lijkt op de bekende puzzels van Jan van Haasteren). Op de cartoon zijn ook een aantal ''Nudies'' verstopt; het poppetje uit de logo's van de merken van NFN Open & Bloot. Kun jij ze allemaal vinden?

Ledenprijs: € 19,99 

Niet-ledenprijs: € 23,99

Direct bestellen

Landelijke campagne 'voel je vrij, geef je bloot'

NFN Open & Bloot lanceerde begin juli via het merk BlootGewoon! een landelijke multimediale bewustwordingscampagne met de titel ‘Voel je vrij, geef je bloot’. Hiermee willen we bloot recreëren op de kaart zetten en laten zien hoe naaktrecreatie anno 2021 eruitziet. De vele media-aandacht veroorzaakte een storm van hoofdzakelijk positieve reacties. De tv-campagne kreeg dan ook een vervolg in de eerste week van september. Naast dat we te zien en te horen waren op radio en tv, waren we ook online actief: bekijk hier de vlogs van Koert-Jan de Bruijn of beluister onze podcasts met BN’ers. 


Bekijk de landelijke campagne hier