Over het NFN-Ledenportaal

Als lid van NFN Open & Bloot heb je toegang tot jouw persoonlijke ledenportaal. Alle gegevens rond je lidmaatschap vind je hier terug.

Log hier in op jouw persoonlijke Ledenportaal

In dit digitale portaal kun je onder meer:

  • Je persoonlijke gegevens inzien en wijzigen
  • Je digitale NFN-jaarkaart activeren
  • Belangrijke documenten zoals facturen downloaden
  • Artikelen lezen uit het digitale katern van ons ledenmagazine UIT!
  • Winkelen in onze webwinkel met ledenkorting
  • Stemmen voor onze Ledenraad
  • Exclusief ledennieuws lezen
  • Medebewoners lid maken tegen een gereduceerd tarief
  • Extra doneren aan NFN Open & Bloot

Let op: Het Ledenportaal is gekoppeld aan jouw persoonlijke NFN-lidmaatschap en je ziet hierin dus alleen jouw eigen gegevens. Je kunt hierin geen zaken regelen voor je partner/medebewoner, zoals bijvoorbeeld het betalen van de contributie of het bestellen van een papieren jaarkaart voor hen.

Is jouw partner/medebewoner ook NFN-lid, dan heeft hij of zij een eigen ledenportaal, waarop in te loggen is met zijn of haar eigen gebruikersnaam en wachtwoord.

Hieronder vind je nog enkele antwoorden op veelgestelde vragen.

Instructievideo

Ben je al NFN-lid maar heb je nog geen gebruikersnaam en wachtwoord voor je NFN-Ledenportaal? Volg dan de onderstaande instructievideo.

Veelgestelde vragen over het NFN-Ledenportaal

Waar vind ik mijn inloggegevens voor het NFN-Ledenportaal?

Nadat je lid bent geworden van NFN Open & Bloot en de betaling voor je lidmaatschap afgerond is, ontvang je automatisch een e-mail met daarin jouw gebruikersnaam en wachtwoord. Gebruik deze om in te loggen bij het Ledenportaal.

Kun je jouw gegevens niet terugvinden in je mailbox? Probeer op de inlogpagina dan de opties ‘wachtwoord vergeten’ en/of ‘gebruikersnaam vergeten’.

Lukt dit ook niet, mail dan naar [email protected] en we helpen je zo spoedig mogelijk verder.

Ik heb nog geen inloggegevens voor het NFN-Ledenportaal, wat nu?

Heb je in het verleden nooit inloggegevens voor het NFN-ledenportaal ontvangen? Dan is jouw account nog niet geactiveerd. Klik  bij het inlogscherm op de groene knop en volg de stappen. Je krijgt je gebruikersnaam en wachtwoord per mail opgestuurd.

Krijg je tijdens dit proces de melding “Wij hebben je gegevens helaas niet kunnen vinden. Neem contact met ons op via het contactformulier”? Dan komen de gegevens die bij ons bekend zijn niet helemaal overeen met de gegevens die je hebt ingevuld.

Ben je bijvoorbeeld verhuisd of heb je een nieuw e-mailadres dat nog niet bij ons bekend is? Probeer dan eens je oude (e-mail)adres in te vullen.

Lukt dit ook niet? Neem dan contact met ons op door het formulier in te vullen of een e-mail te sturen. We sturen je alsnog een e-mail met een activatielink of we nemen contact met je op voor ondersteuning bij de registratie voor ons ledenportaal.

Ik ben lid van een naturistenvereniging. Hoe activeer ik het NFN-Ledenportaal?

Het NFN-Ledenportaal is alleen beschikbaar voor NFN-leden. Leden van naturistenverenigingen zijn niet ook automatisch lid van NFN.

Word ook lid van NFN om het belangrijke werk van NFN als belangenbehartiger van naaktrecreatie in Nederland te steunen en om toegang te krijgen tot het NFN-ledenportaal.

 

Het NFN-Ledenportaal heeft de extensie .voeltvrijheid.nl. Klopt dat wel?

Ja, dat klopt. Het domein voeltvrijheid.nl is eigendom van NFN Open & Bloot en wordt gebruikt voor het Ledenportaal, ons Verenigingsportaal en onze webshop.