NFN-Jaarverslag 2016

27 juni 2017 -

26 juni 2017 - Dit jaarverslag geeft een overzicht van 2016. Aan bod komen onder andere de visie van het bestuur en de interne ontwikkelingen, zoals de lancering van BlootGewoon! Merk van NFN. Daarnaast een overzicht van activiteiten en evenementen zoals de naaktzwemdag in het Tikibad, de NFN-Relaxdag in Thermae 2000, de landelijke Kennismakingsdag Naaktrecreatie en onze aanwezigheid op de Vakantiebeurs. Tot slot kijken we naar de plannen voor 2017, waar we nu al druk mee bezig zijn.

Lees hier het NFN-Jaarsverslag 2016.

Bezoekers moeten weg naar nieuwe Zilverstrand nog vinden

13 februari - Vorig jaar werd het Zilverstrand in Almere heropend. Het strand heeft een open en ruime inrichting, maar de bezoekers moeten de weg naar dit naaktstrand nog vinden.

Lees dit nieuwsitem

Maak kennis met de merken van NFN

23 januari - Er gebeurt van alles bij NFN. Nadat we vorig jaar het merk BlootGewoon! lanceerden, is er nu Natuurlijk! NFN. Hiermee doen we recht aan de verschillende wensen die mensen hebben.

Lees dit nieuwsitem

Wereldgids 2019 nu in onze webshop!

22 januari - De allernieuwste Wereldgids 2019 van 'La Vie au Soleil' is vanaf NU te bestellen in onze webshop! In deze kleurrijke Nederlandstalige gids staan meer dan 800 blootbestemmingen!