NFN-Jaarverslag 2016

27 juni 2017 -

26 juni 2017 - Dit jaarverslag geeft een overzicht van 2016. Aan bod komen onder andere de visie van het bestuur en de interne ontwikkelingen, zoals de lancering van BlootGewoon! Merk van NFN. Daarnaast een overzicht van activiteiten en evenementen zoals de naaktzwemdag in het Tikibad, de NFN-Relaxdag in Thermae 2000, de landelijke Kennismakingsdag Naaktrecreatie en onze aanwezigheid op de Vakantiebeurs. Tot slot kijken we naar de plannen voor 2017, waar we nu al druk mee bezig zijn.

Lees hier het NFN-Jaarsverslag 2016.

Moet Goed Af plaatsmaken voor een woonwijk?

11 december - De komende feestdagen zullen voor de leden van naturistenvereniging Goed Af minder feestelijk worden. Waarschijnlijk moet hun terrein wijken voor de nieuwe woonwijk 'Amstelwijck'.

Blootzwemdag Tikibad trending op Nederlandse social media

05 december - Op 16 december organiseert Natuurlijk! NFN voor het tiende achtereenvolgende jaar een blootzwemdag in het Tikibad. Voor het eerst levert dit extreem veel media-aandacht op!

Naaktzwemmen bij Swimfun in Joure

05 december - NFN is verheugd dat dankzij dit initiatief er nu ook mogelijkheid tot blootzwemmen is in de provincie Friesland. En bij voldoende belangstelling is er kans op herhaling! Woon je in