NFN-Jaarverslag 2016

27 juni 2017 -

26 juni 2017 - Dit jaarverslag geeft een overzicht van 2016. Aan bod komen onder andere de visie van het bestuur en de interne ontwikkelingen, zoals de lancering van BlootGewoon! Merk van NFN. Daarnaast een overzicht van activiteiten en evenementen zoals de naaktzwemdag in het Tikibad, de NFN-Relaxdag in Thermae 2000, de landelijke Kennismakingsdag Naaktrecreatie en onze aanwezigheid op de Vakantiebeurs. Tot slot kijken we naar de plannen voor 2017, waar we nu al druk mee bezig zijn.

Lees hier het NFN-Jaarsverslag 2016.

NIEUW: Bloot! magazine

22 september - Vanaf 6 oktober ligt ons eigen magazine Bloot! in de winkels. Het eerste magazine over bloot ontspannen en genieten!

Lees dit nieuwsitem

NFN op de bres voor Callantsoog

11 september - Controleurs veroorzaken onrust op Nederlands oudste naaktstrand. NFN vraagt Schagen om een praktische insteek en opheldering.

Flower to the People op BlootGewoon!-zwemfestival

06 september - Tijdens het zwemfestival kun je onder het genot van een hapje en drankje luisteren naar de lekkere sound van Flower To The People!