Lancering Bloot! magazine

Persbericht

4 oktober 2017 -

Koert-Jan de Bruijn in zijn blootje op de cover van Bloot! magazine
Nieuw publiekstijdschrift over bloot genieten op 6 oktober in winkels

BlootGewoon! Merk van NFN lanceerde vandaag het magazine Bloot!, gemaakt voor mensen die graag in hun blootje ontspannen. Daar zijn er in Nederland zo’n 2 miljoen van. Inspireren, ervaren en tot jezelf komen is waar de belangenbehartiger van blootrecreanten Bloot! voor heeft gemaakt. En bijdragen aan een Nederland waarin bloot gewoon is. Vanaf 6 oktober is het publiekstijdschrift bij ruim 2.800 verkooppunten te verkrijgen. Koert-Jan de Bruijn onthulde in Amersfoort de cover.

Toegevoegde waarde
In Nederland zijn zo’n 2 miljoen Nederlanders die graag in hun blootje ontspannen. Hier zijn de saunabezoekers nog niet bijgerekend. Bloot! is het eerste magazine in het Nederlandse tijdschriftenlandschap over bloot ontspannen en genieten. BlootGewoon! draagt met dit publiekstijdschrift bij aan een positievere beeldvorming en daarmee aan maatschappelijke acceptatie en normalisering. “Laten we bloot vooral niet groter maken dan het is”,  zegt directeur Christine Kouman. Wat is er in het magazine verder nog te vertellen over bloot? Wat de beste blootlocaties in binnen-en buitenland zijn, reisreportages in Griekenland en Corsica, bijzondere wellnessoorden in Nederland en hoe zit het nou met topless?

Bekende billen
RTL-presentator en ex-GTST-er Koert-Jan de Bruijn wilde graag meewerken en ging voor Bloot! uit de kleren. De redactie bezocht Koert-Jan en zijn gezin op zijn vakantiestekje in de Provence. In het interview vertelt de presentator over zijn ervaringen met blootrecreatie en hoe hij er voor het eerst mee in aanraking kwam. “Het is echt een bevrijding om al je kleren uit te trekken”, zegt hij.

Feestelijke lancering
In HOOG VUUR in Amersfoort onthulde Koert-Jan de Bruijn vandaag de cover van Bloot! Daarna spraken hij en Christine Kouman met de pers.

6 oktober in de winkel
Vanaf 6 oktober is Bloot! te koop in 2.800 winkels; bij Bruna, Ako, Jumbo, Plus, Coop, Boni, Read shop, Primera, Cigo, Dekamarkt, Emte, Hoogvliet, Spar, Vivant, Libris en diverse andere boekhandels. Vanaf 3 november ook bij Albert Heijn in de schappen! Het magazine is ook te koop in de webshop van NFN/BlootGewoon! en kost € 4,99.

BlootGewoon!
BlootGewoon! Merk van NFN, is belangenbehartiger, informatieverstrekker en spreekbuis voor naaktrecreanten. Of dat nu thuis, op het naaktstrand, op de camping of in de sauna is. NFN,  moederorganisatie van BlootGewoon!, heeft zo’n 58.000 leden en zet zich al ruim 55 jaar in voor alle mensen die graag bloot ontspannen. Voor meer informatie kijk op www.blootgewoon.nu.

Nieuws

Honderden blije gezichten tijdens naaktzwemdag in het Tikibad

14 december - De naaktzwemdag in het Tikibad is dit jaar door meer dan 500 bezoekers bezocht. Zondag 10 december opende het tropische zwemparadijs in Wassenaar haar deuren exclusief voor...

Lees dit nieuwsitem
Nieuws

Nederland geen officieel naaktstrand rijker

30 november - NFN Open en Bloot is teleurgesteld dat de gemeenteraad niet heeft besloten om van de ligweide Delftse Hout een officieel naaktstrand te maken.

Lees dit nieuwsitem
Ledeninfo

BlootGewoon! Relaxdag

29 november - Donderdag 25 januari 2018 is het weer Relaxdag bij Thermae 2000. NFN-leden en introducés kunnen deze dag met een fikse korting gebruikmaken van alle faciliteiten.

Lees dit Ledeninfo

NFN gebruikt cookies om het bezoek aan onze website zo aangenaam mogelijk te maken. Met anonieme informatie over uw sitegebruik helpt u ons om de website te verbeteren en u gerichter te helpen. Klik voor meer informatie

×