NFN-Jaarverslag 2016

27 juni 2017 -

26 juni 2017 - Dit jaarverslag geeft een overzicht van 2016. Aan bod komen onder andere de visie van het bestuur en de interne ontwikkelingen, zoals de lancering van BlootGewoon! Merk van NFN. Daarnaast een overzicht van activiteiten en evenementen zoals de naaktzwemdag in het Tikibad, de NFN-Relaxdag in Thermae 2000, de landelijke Kennismakingsdag Naaktrecreatie en onze aanwezigheid op de Vakantiebeurs. Tot slot kijken we naar de plannen voor 2017, waar we nu al druk mee bezig zijn.

Lees hier het NFN-Jaarsverslag 2016.

Najaarsactie 2019

01 september - Nog geen lid van NFN Open & Bloot? Dan mis je een hoop! Meld je nu aan en je bent de rest van 2019 gratis lid! Je betaalt nu slechts € 30,20 en bent dan t/m 2020 lid.

Leef en laat leven! Nog meer zorgen voor Hellevoetsluis

22 juli - Het motto “Leef en laat leven” van de Naturisten Vereniging Hellevoetsluis komt in de nieuwste plannen van de gemeente lelijk onder druk te staan.

Lees dit nieuwsitem

Single en man? Soms helaas een probleem…

01 juli - Sinds 2018 heeft NFN Open en Bloot meerdere meldingen ontvangen van alleenreizende mannen die geen toegang kregen op het grote Franse naturistenterrein CHM Montalivet bij Bordeaux.