NFN-Jaarverslag 2016

27 juni 2017 -

26 juni 2017 - Dit jaarverslag geeft een overzicht van 2016. Aan bod komen onder andere de visie van het bestuur en de interne ontwikkelingen, zoals de lancering van BlootGewoon! Merk van NFN. Daarnaast een overzicht van activiteiten en evenementen zoals de naaktzwemdag in het Tikibad, de NFN-Relaxdag in Thermae 2000, de landelijke Kennismakingsdag Naaktrecreatie en onze aanwezigheid op de Vakantiebeurs. Tot slot kijken we naar de plannen voor 2017, waar we nu al druk mee bezig zijn.

Lees hier het NFN-Jaarsverslag 2016.

Vernieuwd naaktstrand Berendonck eindelijk officieel!

08 mei - Met ingang van het badseizoen 2019 staat naaktrecreatie officieel op de kaart! Het vernieuwde naaktstrand biedt rust en heeft mooi uitzicht over de plas.

Christine Kouman Optimist van de dag bij EenVandaag

07 mei - In Radio EenVandaag komt iedere dag de Optimist aan het woord: iemand met een positieve kijk op de wereld. Vandaag was het onze directeur Christine Kouman!

Lees dit nieuwsitem

Frituurwolken pakken zich samen boven naturistenterrein Hellevoetsluis

18 april - Gemeente Hellevoetsluis wil voor patatfabriek Farm Frites een nieuwe weg aanleggen. Deze gaat rakelings langs het verenigingsterrein De Brongaard of snijdt er zelfs een stuk af.