Lancering Bloot! magazine

Persbericht

4 oktober 2017 -

Koert-Jan de Bruijn in zijn blootje op de cover van Bloot! magazine
Nieuw publiekstijdschrift over bloot genieten op 6 oktober in winkels

BlootGewoon! Merk van NFN lanceerde vandaag het magazine Bloot!, gemaakt voor mensen die graag in hun blootje ontspannen. Daar zijn er in Nederland zo’n 2 miljoen van. Inspireren, ervaren en tot jezelf komen is waar de belangenbehartiger van blootrecreanten Bloot! voor heeft gemaakt. En bijdragen aan een Nederland waarin bloot gewoon is. Vanaf 6 oktober is het publiekstijdschrift bij ruim 2.800 verkooppunten te verkrijgen. Koert-Jan de Bruijn onthulde in Amersfoort de cover.

Toegevoegde waarde
In Nederland zijn zo’n 2 miljoen Nederlanders die graag in hun blootje ontspannen. Hier zijn de saunabezoekers nog niet bijgerekend. Bloot! is het eerste magazine in het Nederlandse tijdschriftenlandschap over bloot ontspannen en genieten. BlootGewoon! draagt met dit publiekstijdschrift bij aan een positievere beeldvorming en daarmee aan maatschappelijke acceptatie en normalisering. “Laten we bloot vooral niet groter maken dan het is”,  zegt directeur Christine Kouman. Wat is er in het magazine verder nog te vertellen over bloot? Wat de beste blootlocaties in binnen-en buitenland zijn, reisreportages in Griekenland en Corsica, bijzondere wellnessoorden in Nederland en hoe zit het nou met topless?

Bekende billen
RTL-presentator en ex-GTST-er Koert-Jan de Bruijn wilde graag meewerken en ging voor Bloot! uit de kleren. De redactie bezocht Koert-Jan en zijn gezin op zijn vakantiestekje in de Provence. In het interview vertelt de presentator over zijn ervaringen met blootrecreatie en hoe hij er voor het eerst mee in aanraking kwam. “Het is echt een bevrijding om al je kleren uit te trekken”, zegt hij.

Feestelijke lancering
In HOOG VUUR in Amersfoort onthulde Koert-Jan de Bruijn vandaag de cover van Bloot! Daarna spraken hij en Christine Kouman met de pers.

6 oktober in de winkel
Vanaf 6 oktober is Bloot! te koop in 2.800 winkels; bij Bruna, Ako, Jumbo, Plus, Coop, Boni, Read shop, Primera, Cigo, Dekamarkt, Emte, Hoogvliet, Spar, Vivant, Libris en diverse andere boekhandels. Vanaf 3 november ook bij Albert Heijn in de schappen! Het magazine is ook te koop in de webshop van NFN/BlootGewoon! en kost € 4,99.

BlootGewoon!
BlootGewoon! Merk van NFN, is belangenbehartiger, informatieverstrekker en spreekbuis voor naaktrecreanten. Of dat nu thuis, op het naaktstrand, op de camping of in de sauna is. NFN,  moederorganisatie van BlootGewoon!, heeft zo’n 58.000 leden en zet zich al ruim 55 jaar in voor alle mensen die graag bloot ontspannen. Voor meer informatie kijk op www.blootgewoon.nu.

Nieuws

Corona en NFN Open & Bloot: wat kun je van ons verwachten?

16 maart - Hierbij een iets andere update dan je van ons gewend bent. Je inbox en tijdslijn zullen inmiddels wel volstromen met mededelingen over het coronavirus.

Lees dit nieuwsitem
Nieuws

Najaarsactie 2019

01 september - Nog geen lid van NFN Open & Bloot? Dan mis je een hoop! Meld je nu aan en je bent de rest van 2019 gratis lid! Je betaalt nu slechts € 30,20 en bent dan t/m 2020 lid.

Lees dit nieuwsitem
Nieuws

Leef en laat leven! Nog meer zorgen voor Hellevoetsluis

22 juli - Het motto “Leef en laat leven” van de Naturisten Vereniging Hellevoetsluis komt in de nieuwste plannen van de gemeente lelijk onder druk te staan.

Lees dit nieuwsitem